Regulamin sklepu internetowego ePATRIOT.pl
Regulamin Sklepu Internetowego epatriot.pl określa zasady zamówień oraz sprzedaży towarów za pośrednictwem strony internetowej www.epatriot.pl. Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
Niniejszy regulamin jest zgodny ze znowelizowanymi w dniu 25 grudnia 2014 roku przepisami Ustawy o Ochronie Praw Konsumentów i dotyczy wyłącznie zakupów w sklepie internetowym www.epatriot.pl
- WARUNKI OGÓLNE I WARUNKI SPRZEDAŻY
Właścicielem Sklepu Internetowego jest PHU PATRIOT Paweł Dzido z siedzibą w Biłgoraju przy ul. Kwiatowa 33, kod 23-400, NIP: 918-196-86-02, REGON: 362622876
Numery kont bankowych:
PLN 36 1020 5385 0000 9502 0144 7804
USD 93 1020 5385 0000 9502 0175 5529
EUR 41 1020 5385 0000 9102 0175 5982
W tytule przelewu proszę podać nr zamówienia lub nr faktury.
- Kupującym może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną (dalej: Zamawiający lub Klient).
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Epatriot.pl prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Epatriot.pl nie prowadzi sprzedaży on-line broni (w tym istotnych części broni), amunicji i czarnego prochu.
- Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych".
- W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu 534-943 397 lub 511 491 583.
- ZAMÓWIENIA
- Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 12.00, w soboty, w niedziele oraz w święta i inne dni wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub adresu e-mail - do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub poprzez e-mail. Zamówienia, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 16 godzin roboczych (za godziny robocze rozumie się godziny pomiędzy 8:00 a 16:00 w dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), nie będą realizowane.
- Zamawiający, którzy w danych kontaktowych podali adres e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną. W przypadku braku wiadomości potwierdzającej zamówienie w pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie folderu SPAM, jeśli tam również nie znajduje się wiadomość potwierdzająca zamówienie prosimy o kontakt telefoniczny z obsługą sklepu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
- Produkty oznaczone "produkt niedostępny w sprzedaży on-line, prezentacja produktu" nie podlegają sprzedaży wysyłkowej. Stanowią jedynie prezentację oferty epatriot.pl. Ich opis i ceny nie stanowią oferty handlowej.
- Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji.
- W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
- Na wszystkie zamówione towary w sklepie internetowym epatriot.pl wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT stosownie do treści przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wystawiania faktur.
- Płatności za zamówienie można dokonać przelewem na podane konto Sprzedawcy, poprzez płatności internetowe PayU oraz przy odbiorze u kuriera lub na poczcie.
- Przyznane kody rabatowe nie obowiązują w przypadku produktów, których cena została już obniżona.
III. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KLIENTA, ZWROTY
- Zgodnie z przepisami Ustawy o Ochronie Konsumentów Klient dokonujący zakupu jako konsument (tj. jako osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z zastrzeżeniem, że jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W celu ustalenia warunków zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny 534 943 397 lub przez e-mail: biuro@epatriot.pl
- Klient ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, oraz rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- Epatriot.pl zastrzega że żadne przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
GWARANCJA I REKLAMACJE
- Wszystkie produkty objęte są co najmniej dwuletnią gwarancją. Szczegóły znajdują się w kartach produktów na stronie www.epatriot.pl.
- Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktu wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
- W przypadku zgłoszenia i zaakceptowania reklamacji sklep Epatriot.pl zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu, jeśli jest to możliwe, bądź do obniżenia ceny produktu czy odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy, jeśli naprawa lub wymiana jest niemożliwa.
- Zgłoszenie reklamacyjne mogą być składane w dowolnej formie. Pisemne składanie zgłoszeń reklamacyjnych pomoże uniknąć ewentualnych nieporozumień.
- Gwarancja nie obejmuje szkód powstałych przy używaniu amunicji elaborowanej.
Treść podana na stronie ma charakter wyłącznie informacyjny. Podane Informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Czas rezerwacji na broń:
- jeden dzień bez przedpłaty
- do 7 dni po wpłaceniu 20% zadatku lub przesłaniu skanu zaświadczenia (promesy)
- powyżej 7 dni po wpłaceniu 100% zadatku
Broń palna, amunicja i istotne elementy broni nie są sprzedawane w sklepie internetowym on-line. Można je nabyć osobiście w naszym sklepie. Istnieje możliwość dostawy towaru do klienta. Warunkiem nabycia broni jest przedłożenie aktualnego zaświadczenia (promesy) uprawniającej do zakupu broni. Niniejszą ofertę zamieszczamy w celu poglądowym. Przed zakupem broni prosimy o kontakt telefoniczny.